amp templates
THOR informacijski sustav je program za upravljanje robno materijalnim knjigovodstvom malo i veleprodaje za manje i srednje poduzetnike ili za izdavanje računa i praćenje prodaje kod uslužnih djelatnosti. Cjelokupno rješenje je integrirano u jednu cjelinu i zbog toga je sve povezano i korisniku jednostavno za korištenje. Također cijeli je program povezan sa THORfin sustavom za računovodstvo i financije tako da su manualna knjiženja u računovodstvu svedena na minimum. Na standardni program moguće je nadograditi touchscreen modul za maloprodajnu blagajnu a u svrhu ubrzanja procesa prodaje odnosno rada na blagajni. U tom slučaju osim svih funkcijskih tipki moguće je na touchscreen ekran staviti i 400 najprodavanijih artikala (bez barkoda) koji se jednostavnim pritiskom na tipku dodaju na račun. Program je prvenstveno namijenjen za trgovačke i uslužne djelatnosti, izdavanje računa za smještaj ili slobodna zanimanja.
MOGUĆNOSTI PROGRAMA MALOPRODAJA
* Roba i zalihe: prijemni list – kalkulacija, ispis, pregled, rekapitulacije. Uvozna kalkulacija, zavisni troškovi, ispis barkod naljepnica manualni ili temeljem kalkulacije – ulaza, export naloga za plaćanje, mogućnost definiranja više kodova za jedan proizvod (za pakiranje ili sl..), povratnica robe, međuskladišnica, izdatnica, rashod robe, promjena-nivelacija ciljne, inventura robe, ručna ili uz pomoć prijenosnih terminala, narudžba robe dobavljaču, financijske i materijalne kartice artikla, lager lista matičnog i ostalih skladišta istog komitenta…
* Blagajna maloprodaje: izdavanje računa, izdavanje R-1/2 računa, ponuda maloprodaje, popust na stavku ili račun, unaprijed predefinirani popusti ovisno o načinu plaćanja, izdavanje računa prema postojećoj ponudi, izdavanje računa temeljem radnog naloga, pretraživanje po grupi, nazivu, ključnoj rijeci, šifri, barkodu, neograničen broj načina plaćanja (kupac sam definira), mogućnost odabira više načina plaćanja za isti račun (kombinirano plaćanje), mogućnost dodavanja ne postojećeg artikla tijekom rada, izračun ostatka, pregled izdanih računa po kriteriju, naknadni unos podataka za R-1 račun, naknadna promjena načina plaćanja, itd…
* Promet maloprodaje: za datum, kasu ili radno mjesto, po načinima plaćanja, po djelatnicima, po tarifnim grupama, ispis HUB-1 obrasca, specifikacija prometa sa apoenima, odnos na banku, evidencija, dnevna rekapitulacija računa sa komplet statistikom (popusti/marže/cijene), materijalni pregled prodaje po grupi, kasi, djelatniku, dobavljaču sa pripadajućim statistikama, financijske rekapitulacije prodajte za period po načinima plaćanja, poreznim grupama, itd…
* Knjiga popi sa o prodaji i nabavi robe: pregled i ispis komplet knjige, pregled određenog dokumenta…
* Ostale važne mogućnosti: udaljeno spajanje na program sa bilo kojeg računala (od kuće, sa puta…), svi dokumenti se mogu ispisati na A4 printer, na POS printer, exportirati u MS Excel, Adobe Acrobat (PDF) i poslati na adresu e-pošte direktno iz programa.
THOR VELEPRODAJA je sustav za poslovanje veleprodaje, podjeljen je u dvije cjeline, LIGHT veleprodaja kao osnovnom verzijom veleprodaje za korisnike koji povremeno imaju potrebu za izdavanjem VP računa i praćenjem izvješća veleprodaje(obično koriste korisnici THOR maloprodaje) i ADVANCE veleprodaja sustav koji ima napredne funkcije veleprodaje kao što su ugovorne cijene, reversi, rezervacije, konsignacije i slično
MOGUĆNOSTI PROGRAMA THOR VELEPRODAJA LIGHT:
    ponuda veleprodaje,
    računi-otpremnica,
    rabatne skale (A/B/C), rabatne skale zadnjih dodijeljenih rabata,
    Materijalni pregledi prodaje sa pripadajućim statistikama,
    financijski pregledi prodaje sa pripadajućim statistikama,
    top liste kupaca ili robe, ispis računa od-do broja,
    kartica kupca i evidentiranje uplata, automatsko slanje dokumenata kupcu na mail kod izrade, itd..
MOGUĆNOSTI PROGRAMA THOR VELEPRODAJA ADVANCED:
    ponuda veleprodaje,
    otpremnica i povratnica
    rezervacije robe
    revers robe
    konsignacijska skladišta
    računi
    zbirni računi, djelomično ili potpuno izdavanje
    rabatne skale (A/B/C), rabatne skale zadnjih dodijeljenih rabata,
    materijalni pregledi prodaje sa pripadajućim statistikama,
    financijski pregledi prodaje sa pripadajućim statistikama,
    top liste kupaca ili robe, ispis računa od-do broja,
    kartica kupca i evidentiranje uplata, automatsko slanje dokumenata kupcu na mail kod izrade, itd..
THOR.pda - Mobilna aplikacija za inventuru
Jednostavno, brzo i sigurno izradite inventuru i evidentirajte sve artikle u tren oka. Mobilna aplikacija za inventuru THOR.pda dostupna je i radi na iOS i Android platformama, te pokriva sve smartphone uređaje koji rade na tim operativnim sustavima.
Pregled podataka o nekom artiklu (stanje, cijena, dobavljač, zadnja nabava…) skeniranjem barkoda artikla kamerom ili barkod čitačem (za uređaje koji imaju barkod čitač), ručnim unosom šifre ili traženjem po abecedi. Ova funkcionalnost se uglavnom koristi kako bi se brzo i jednostavno provjerili podaci nekog artikla u poslovnici ili izvan nje (putem 4G mreže).
Izrada inventure za brzu i jednostavnu izradu inventure poslovnice sa jednim ili više mobilnih uređaja. Jednostavan unos artikala na inventuru skeniranjem/slikanjem barkoda, unosom šifre ili pretragom po abecedi. Na jednu je poslovnicu moguće spojiti neograničen broj uređaja što izradu inventure ubrzava i pojednostavljuje značajno u odnosu na uobičajeno „brojanje“ i popisivanje robe.
Unos Evidencije (košarice) funkcionalnost je aplikacije s kojom određene artikle stavljate u „košaricu“ koja nakon završetka dobije svoj jedinstveni broj, a koji je poslije moguće povući u bilo koji dokument. Unos artikala se kao i na prva dva izbornika radi putem skenera/kamere uređaja, unosom šifre ili abecede.
Funkcija košarice je široka i može se koristiti u sljedećim primjerima;
Šetajući po poslovnici i vizualnom provjerom što treba naručiti s ovom mobilnom aplikacijom za inventure možete raditi i narudžbe prema dobavljačima.
Izradite ponude/otpremnice/račune prema kupcu. Zajedno s kupcem i uređajem u ruci sve artikle koje kupac želi stavite u “košaricu” a zatim ih jednostavno povučete u bilo koji izlazni dokument unutar THOR sustava (račun, ponuda, otpremnica, revers, povratnica…). Vrlo je korisno kod velikih skladišta gdje kupac bira robu koja je udaljena od naplatnog uređaja ili računala.
Zaprimite robu od dobavljača. Zaprimljena roba se skenira kod prihvata te se ista “povlači” u primku unutar THOR sustava i provjerava usklađenost sa računom/otpremnicom dobavljača
Pripremite robu za druge poslovnice. Kod pripremanja robe za drugu poslovnicu, skeniranjem stavite artikle u košaticu koju zatim prebacite na međuskladišnicu unutar THOR sustava.

VAŽNO!
    Mobilna aplikacija za inventuru THOR.pda funkcionalna je i može raditi unutar poslovnice ili bilo gdje izvan poslovnice ukoliko uređaj/mobitel ima pristup internetu (4G karticu ili WiFi mrežu)
    Na jednom uređaju/aplikaciji korisnik može imati podešen neograničen broj poslovnica, odnosno sa jednim uređajem možete upravljati sa više poslovnica
Svi važni projekti, procesi i zadaci, sve češće odvijaju se na mobilnim aplikacijama koje su danas postale nezaobilazan alat u kvalitetnom poslovanju. Te iste aplikacije osiguravaju brz i kvalitetan pristup podacima, te iznimnu jednostavnost korištenja.
Upravo zato smo kreirali aplikaciju koja će pomoći unaprijediti robno poslovanje velikim i malim sustavima.

THOR MALOPRODAJNI OTKUP je program za evidenciju i otkup sekundarnih sirovina
MOGUĆNOSTI PROGRAMA
    Otkup robe / sirovina
    Ograničenje mjesečnog otkupa po OIB-u
    Pregled otkupa po kupcima (vrijednost i količina robe)
    Otkupljeni artikli
    Analitička i sintetička rekapitulacija otkupa
    Pregled knjige blagajne
    Unos uplatnica/isplatnica
    Nalozi za plaćanje
    Zbir otkupnih blokova
    Ispis prireza
    Ključni brojevi otpada
THOR PROIZVODNJA je nadogradnja programa za maloprodaju ili veleprodaju sa modulom proizvodnje. U većini slučajeva ga koriste proizvodne djelatnosti zbog razduženja radnim nalogom proizvodnje, te pekarnice zbog njegove jednostavnosti u korištenju izvješća za knjigu KEUB koju isti moraju voditi.
MOGUĆNOSTI PROGRAMA
    radni nalozi proizvodnje, ručni, predefinirani
    radni nalozi temeljem otpremljene količine
    radni nalozi za vozača, vozilo, odjel ili radnu organizaciju
    normativi, unos definicija, kopiranje
    kalo utroška na svaku stavku normativa
    proizvodni odjeli
    definiranje KEUB gotovih proizvoda i sirovina (za pekarne)
    pregled utroška brašna za pekarne na svakom radnom nalogu
    KEUB – knjiga evidencije utroška brašna
    odvojena ili zbirna skladišta sirovina
    radni nalozi za razne servisne i uslužne djelatnosti
    ispis izdatnice kupcu
    ispis radnih naloga po djelatnicima
    pregled statusa radnih naloga

THOR EVIDENCIJA O RADNOM VREMENU

Sukladno pravilniku o radu (NN 66/10), svi poslovni subjekti na području RH su dužni voditi evidenciju radnog vremena za sve djelatnike i to u periodu od 6 godina. Ovaj je program idealna zamjena za hrpu papira koja bi inače bila potrebna. Sam program se prodaje kao samostalna aplikacija za one korisnike koji nemaju ni jedno od naših rješenja, a moguće ga je i nadograditi na već postojeći THOR informacijski sustav.

Evidencija radnog vremena
Prijava – odjava djelatnika na posao i to na sljedeće načine:
    RAD – redovito radno vrijeme
    TER – rad na terenu
    PUT – službeni put
    ŠTR – vrijeme provedeno u štrajku
    PRI – sati pripreme
    PAU – evidencija korištenja pauze
Evidencije predefiniranih ili retroaktivno unesenih sati
    GOD – godišnji odmori + ispis odluke o GO direktno iz programa, pregled korištenih/ne korištenih godišnjih odmora za djelatnika
    POR – porodiljni dopusti
    BOL – bolovanja
    PLD – plaćeni dopust
    NPL – ne plaćeni dopust
    ISK – isključenje sa posla
Sve gore navedene evidencije se mogu pregledavati analitički ili sintetički za sve djelatnike ili za određenog djelatnika
    Pregled satnice po osobi
    Pregled ukupne satnice svih osoba
    Sintetika satnice svih osoba i odjela zajedno
    Pregled po radnom mjestu
    Dojava na e-mail o kašnjenju
    Evidencija rada nedjeljom
    Evidencija rada na blagdan ili državni praznik
    Evidencija rada noću
    Popis i automatska obrada radnih dana koji su državni praznici (predefinirani svi državni praznici do 2030 god.)
    Popis i dojava trenutno prijavljenih djelatnika
    Dojava na SMS ili e-mail kada djelatnik stigne na posao
    Prijava putem šifre, magnetske kartice ili otiska prsta

THOR LOYALITY

Potpuno samostalan sustav vrednovanja prilikom kupnje integriran u THOR informacijski sustav nudi Loyalty kartice, nagradne bodove i prava na popuste. Prilikom svake kupnje kupac može predočiti svoju loyalty karticu, a nakon očitavanja ostvaruje se povoljna kupnja u iznosu ili u veličini popusta, a moguće je i dodano osvajanje bodova. Loyalty sustav radi na bazi kupona/pozivnica, a postavljen je kao sustav piramide gdje možete osvojiti bodove prilikom priključivanja, pozivanja drugih korisnika u sustav i kupnje, što čini savršen zatvoreni krug, a u administrativnom dijelu vlasnik loyalty sustava kontrolira sve moguće parametre po kojima se dobivaju bodovi.

MOGUĆNOSTI PROGRAMA
    Evidencija članova
    Dodjeljivanje pogodnosti članovima
    Evidencija potrošnje po članovima
    Export podataka
    Grupe korisnika
    Popusti u iznosima
    Popusti u postocima
    Postavke dodjeljivanja bodova prema grupama korisnika
PREDNOSTI KORIŠTENJA
    Praćenje prodaje
    Zadržavanje kupaca
    Priljev novih kupaca
    Smanjivanje troškova oglašavanja

THOR.docs je sustav za document management i sustav likvidature tvrtke sa potpunim rješenjem za digitalizaciju svih dokumenata koji dolaze u tvrtku i njihovo daljnje upravljanje. Logika rada sustava je da se apsolutno svi dokumenti koji dolaze u tvrtku (računi dobavljača, računi režija, ponude, ugovori, obavijesti, opomene, obračuni, ….) uvode u sustav i skeniraju, a sve kako bi se u daljnjem poslovanju isti mogli pretraživati, pregledavati ili likvidirati direktno kroz sustav.
Korištenje sustava je vrlo jednostavno, edukacija djelatnika za rad na sustavu je vrlo kratka i nisu potrebne napredne informatičke vještine kao ni dugo uhodavanje. Svakom se djelatniku određuje njegovo pravo na pristup u sustavu kao i ovlasti sa kojim dokumentima raspolaže i na koji način.
Prednost sustava nije samo ta da korisnik sve dokumente ima na jednom mjestu i da ih može pronaći na jedan klik, već i da manje važne dokumente kao npr. razne obavijesti ili ponude, više ne mora čuvati u papirnatom obliku i može ih nakon skeniranja baciti u stari papir.
Svaki dokument koji se skenira u sustav nakon njegove pohrane dobiva elektronski broj te se svaka radnja i postupanje sa tim dokumentom bilježi u sustav, odnosno transparentno se vidi kada je dokument zaprimljen, kada ga je pregledao i potpisao neki od direktora, kada je bilo likvidiran (ako je potrebno plaćanje).
Osim evidencije svih dokumenata, ovaj je sustav i napredni alat za likvidaturu jedne tvrtke jer omogućuje digitalno potpisivanje računa za likvidiranje od strane direktora i to putem aplikacije ili mobilnog uređaja. Korisnici koji će u potpunosti koristiti ovaj sustav za likvidiranje svojih plaćanja nisu potrebne dodatne evidencije ili praćenja plaćanja je sustav omogućuje na jednom mjestu upravljanje sa plaćenim i ne plaćenim računima, sortiranje prema valutama i izvoz podataka prema SEPA formatu koji prihvaćaju sve banke u RH. Na ovaj način nije potrebno čekati da dokumenti dođu do računovodstva kako bi se utvrdila obveza ili pregledalo plaćanje prema nekom dobavljaču, već to postoji na ovoj prvoj razini upravljanja dokumentima. Za tvrtke sa više obveznih potpisnika (direktora/likvidatora) omogućena je obveza potpisivanja od strane X osoba (prema želji korisnika), a bez kojih se nalog za plaćanje ne može generirati.
Sustav THOR.docs je u potpunosti povezan sa THOR.fin sustavom u smislu da računovodstvo dokumente unesene u THOR.docs automatski može uvesti u sustav računovodstva, a i pregledati iste (u izvornom obliku). Osim veze sa THOR.fin sustavom, postoji i veza između THOR i SMART sustava u kontekstu prihvata dokumenata koji se obrađuju u tim sustavima. Na taj način račun za robu koji unosi djelatnik prodaje (u THOR ili SMART sustavu), automatski dospijeva u THOR.docs i to zajedno sa primkom robe i nije potrebno da još netko dodatno unosi taj isti dokument.
Opcije pregleda i potpisivanja dokumenata je moguće osim sa osobnog računala vršiti i putem mobilnih uređaja i to
na Android i IOS (Apple) mobilnim uređajima.
THOR FIN informacijski sustav je program za upravljanje financijskim knjigovodstvom poduzeća ili obrta za manje i srednje tvrtke. THOR.FIN je kompletno programsko rješenje, integriran od više modula kao npr. Financijsko knjigovodstvo, URA, IRA, KPI, IOS, izvodi, blagajne, plaće, osnovna sredstva, itd. Ovo integrirano programsko rješenje sadrži sve što je potrebno za vođenje računovodstva tvrtke. Naša je glavna prednost jednostavnost knjiženja, odnosno naše nastojanje da korisniku ovog programa maksimalno olakšamo i ubrzamo rad. Shodno tome, ovaj je program u potpunosti kompatibilan i 100% povezan sa ostalim rješenjima GASTROBIT GRC GRUPE, pa knjiženje i kontiranje svih dokumenata koji se obrađuju u tim sustavima ide automatski odnosno bez intervencije korisnika. THOR.FIN je također u potpunosti povezan sa vodećim hrvatskim bankama za export/import podataka tako da se izvodi knjiže automatski sa Internet bankarstva kao i npr. nalozi iz knjige UR-a koji se automatski uvoze u Internet bankarstvo za plaćanje. Osim sa bankama, THOR.FIN sustav je 100% kompatibilan sa uslugama porezne uprave i Fine (e-porezna i e-regos) za elektroničku razmjenu obrazaca.
MOGUĆNOSTI PROGRAMA
Knjige URA i IRA (koriste obveznici poreza na dohodak i dobit)
    Mogućnost vođenja više različitih knjiga, u programu su predefinirane za robu i usluge, vlastitu potrošnju, uvoz robe, plaćene avanse, režije i ostalo.
    Sve knjige automatski vrše knjiženja i u ostale dokumente (gl. Knjiga ili KPI)
    Kompatibilnost sa Internet bankarstvom. URA automatski kreira naloge za plaćanje
    Mogućnost praćenja i zatvaranja po računima ili analitički PDV obrazac (koriste obveznici poreza na dohodak i dobit)
Knjiga KPI (koriste obveznici poraza na dohodak)
    Potpuno i automatsko prebacivanje iz URA/IRA izvoda
    Tekst opisa troška vezan uz dobavljača/kupca tako da je se ne unosi svaki puta ponovo
    Mogućnost sortiranja knjige, rekapitulacija prihoda i rashoda
Glavna knjiga (koriste obveznici poreza na dobit)
    Temeljnice, ručne i automatske. Automatske temeljnice mogu biti za URA/IRA, THOR, SmartPOS, plaće, izvode, blagajnu, amortizaciju.
    Filtriranje i pregled temeljnica GK prema vrsti knjiženja (URA/IRA, blagajna, plaće, izvodi, Maloprodaja, Veleprodaja, Proizvodnja, amortizacija…)
    Predefinirane sheme knjiženja istih dokumenata
    Analitički pregled salda, po kontu, partneru, datumu, razredu
    Sintetički pregled salda, po kontu, partneru, datumu, razredu
    Bruto bilanca, po razredima, klasama ili na određeni broj znamenki
    Bruto bilanca manualno definirana od strane korisnika
    Bilanca stanja sa pripadajućom razradom
    Bilanca uspjeha u bilo kojoj fazi knjiženja sa prihodima, rashodima i dobiti
    Prijedlog i izrada izjava o prijeboju (kompenzacije)
    Izvod otvorenih stavaka analitički i sintetički razvrstan po datumima valute 15, 30, 45, 60 dana
    Opomene, pozivi na plaćanje i tužbe
    Automatski prijenosi iz ostalih rješenja GASTROBIT GRC GRUPE: prijemni listovi, MP računi, VP računi, proizvodnja, međusladišnice, povratnice, zapisnici o promjeni cijene
Blagajna (koriste obveznici poreza na dohodak i dobit), uplatnice/isplatnice, sintetički ili analitički pregled, pregled po mjestu troška, blagajnički dnevnik.
Izvodi (koriste obveznici poreza na dohodak i dobit), pregled i sortiranje po bankama, ručni unos ili automatsko knjiženje izvoda sa Internet bankarstva (kompatibilnost sa svim bankama, tzv. „ZAP format“), istog kupca/dobavljača nije potrebno više puta određivati konto ili vrstu prihoda/rashoda već program kod knjiženja nudi zadnji uneseni podatak a temeljem žiro računa partnera i – – – poziva na broj.
Obračun plaća (koriste obveznici poreza na dohodak i dobit)
    Djelatnici , definiranje odjela, funkcije, matičnih podataka
    Određivanje bruto plaće po satnici, mjestu rada i funkciji radnog mjesta
    Zadavanje mjesta troška, koeficijenta odjela ili radne funkcije za svakog pojedinog djelatnika
    Djelatnici
    Stimulacije/destimulacije
    Kontrola ispravnosti OIB-a za djelatnike
    Obračun i praćenje obustava po djelatnicima (ovrhe, trajni nalozi i sl.
    Općine, prirezi, odjeli, mjesta rada, funkcije i koeficijenti
    Stope i definiranje različitih stopa za obračun
    RS-om obrazac i disketa
    ID obrazac, IPP obrazac, IP obrazac, DNR obrazac
    Priprema naloga za plaćanje temeljem obračuna za automatski import u Internet bankarstvo
Evidencija o radnicima (koriste obveznici poreza na dohodak i dobit)
    Evidencija o zaposlenim/ne zaposlenim radnicima, studentima, radnicima preko agencije na stručno osposobljavanju, srednjoškolcima, praktičnoj nastavi
    Unos i praćenje neograničenog broja evidencija za jednog radnika, sukladno odredbama novog zakona o radu (2010)
    Praćenje ugovora o radu, staža, radnih dozvola i ostalih evidencija (njih 25)
    Evidencija trudnoća, samohranog roditelja, bolesti, invalidnosti, ozljeda na radu…
Osnovna sredstva (koriste obveznici poreza na dohodak i dobit)

Adresa

Algor informatika d.o.o.
Budicinova 20 
51000 Rijeka, Hrvatska
OIB./VAT. HR89291818986 
Registrirano u trgovačkom sudu u Rijeci, direktor A. Brkarić
Temeljni kaptal 20.000kn

Kontakt

Email: info@algor-informatika.hr               info@algor-informatika.eu
Tel: +385 (051) 586 360 

Adresa servisa
 
Algor informatika d.o.o.
POS SUSTAVI
Studentska 6a  
51000 Rijeka, Hrvatska