Programi za ugostiteljstvo mogu biti jednostavni

SMART.office je krovna aplikacija sustava SmartRješenja. Moćna aplikacija za centralni sustav Vaših podataka omogućava Vam definiranje vrlo velikog broja različitih opcija, definiranja arikala u ponudi, adresara kupaca i dobavljača, izrade svih potrebnih dokumenata, komunikaciju s centralnom bazom podataka, definiranje ovlasti rada, kao i znatan broj različitih pregleda, grafičkih rezultata poslovanja i izvještaja koji će Vam pomoći u donošenju kvalitetnih poslovnih odluka u najbržem mogućem vremenu. Program koji dokazuje da programi za ugostiteljstvo mogu biti jednostavni za korištenje.
Koristeći SMART.office u mogućnosti ste pratiti realizaciju po svim mogućim parametrima, kupcima pa čak i definirati vlastiti loyality program s različitim cijenama ovisno o kupcima.
MOGUĆNOSTI PROGRAMA
    Definiranje matičnih podataka: jedinične mjere, porezi na potrošnju, porezi na dodanu vrijednost, porezna oslobođenja
    Centralizirano upravljanje mjestima troška, naplatnim mjestima te djelatnicima
    Jednostavan unos odjela, artikala, normativa
    Mogućnost definiranja aktivacija cjenika unaprijed, kopiranje cjenika na više kasa/mjesta troška
    Loyality: unos i administracija te kompletno praćenje sustava nagrađivanja
    Kompletna podrška za UGO i TRG poslovanje: primke, povrati, otpisi, međuskladišnice, proizvodnja, sastavnice, kalkulacije, inventure, veleprodajni
    računi, otpremnice, ponude, ambalaža, devizne primke/kalkulacije
    Zaduživanje robe po šankovima
    Definiranje opcija artikala (toplo/hladno itd.), identifikatori artikala
    Postavljanje brzih tipaka (za brzi odabir u kasi) – mogućnost kopiranja po kasama te automatskog popunjavanja
    Definiranje omiljenih artikala – favorita
    Menu dizajner: izrada meni artikala koji mogu imati obavezan odabir i nekoliko opcija
    Definiranje dnevnih ponuda
    Happy hour: kreiranje i detaljno planiranje aktivacije
    Definiranje artikala na akciji neovisno o cjeniku i happy houru
    Konfiguriranje Orderman terminala
    Slanje dnevnih prometa e-mailom
    Mogućnost backupa baze podataka
    Komuniciranje sa udaljenim lokacijama – slanje/primanje
    Podrška za vage
    Kontrola i ispravak normativa
    URE/IRE, fakturiranje virmanskih računa
    Logging funkcija
    Veliko mnoštvo računovodstvenih te robno materijalnih pregleda
    Kreiranje svih potrebnih pregleda za knjigovodstvo jednim klikom miša uz mogućnost direktnog slanja na e-mail
    Podrška za uvoz/izvoz podataka iz drugih sustava (BBM, 4D Wand, Boltano, Ritam, Nielsen, Synesis…)

Program za izdavanje računa u ugostiteljstvu

SmartPOS je program za ugostiteljstvo namijenjen za rad na naplatnom mjestu. Razvijan je tako da svojom jednostavnošću ne iziskuje preveliko znanje rada na računalu. Program za ugostiteljstvo podržava rad na standardnim računalnim zaslonima, no punu funkcionalnost i najveću brzinu rada pokazuje u kombinaciji sa zaslonima osjetljivima na dodir (monitori s touch-screen modulima). SmartPOS korisnici u najkraćem roku riješit će sve zahtjeve kupaca, izdati R1 ili virmanske račune, odobriti konzumaciju bez naplate (reprezentacija), premjestiti konzumaciju sa stola na stol, djelomično ili naplatiti račun, izdati narudžbu kuharu i sl. U mogućnosti ste dodati dodatke uz jelo ili piće, odabrati različite izbore iz menu-a, dnevnih ponuda jela, a ukoliko nešto niste definirali u sustavu, ne brinite – pomoću SmartPOS-a u mogućnosti ste kuharu poslati čak i prstom po zaslonu napisane narudžbe!

Poslovanje Hotela ili Recepcije bilo kojeg tipa uvelike ovisi o recepcijskom softveru koji koristi, a upravo Gastrobit GRC grupa d.o.o.  je u tom smjeru napravila veliki iskorak kako bi svojim korisnicima olakšala recepcijsko poslovanje. Ovaj novi proizvod služi uglavnom za male hotele ili recepcije od 5-50 smještajnih jedinica, a kao cjelina zatvara komplet potrebe jednog turističkog objekta ili ustanove.

SmartHOTEL je rezultat dugogodišnjeg rada u turizmu i ugostiteljstvu, gdje su korisnici svojim smjernicama i zahtjevima pridonijeli u izradi ovog poslovnog rješenja. Naravno, ovo programsko rješenje je 100% kompatibilno sa ostalim programskim rješenjima, a glavna odlika programa je jednostavnost korištenja.

MOGUĆNOSTI PROGRAMA
    Pregled soba na grafičkoj vremenskoj liniji
    Promjena stanja sobe (Čista, Prljava, Kvar, Neuporabljiva)
    Kreiranje rezervacije ručnim unosom svih podataka
    Kreiranje rezervacije odabirom željenog perioda i sobe mišem
    Brzo pomicanje rezervacija (povlačenje mišem)
    Ispunjavanje duge prijave
    Automatsko obračunavanje boravišne pristojbe prilikom izdavanja računa (na osnovi datuma rođenja i statusa gosta)
    Automatsko obračunavanje hotelskog osiguranja za goste koji borave u hotelu ili posjedu hotela prilikom izdavanja računa
    Dodavanje usluga gostu, dodatne usluge tijekom rada
    Postavljanje alarma (Buđenje gosta i sl.)
    Predračun, fiskalni račun, otpremnica, zbirni računi, prolazni računi (Osobama koje nisu nužno gosti hotela)
    Dijeljenje sobe na više računa (Po gostima)
    Spajanje više soba iste grupe na isti zbirni račun
    Rad sa popustima
    Definiranje cjenika, usluga i dodatnih usluga
    Razvrstavanje usluga po tipu smještaja
    Razvrstavanje usluga po kvaliteti smještaja
    Prijava gostiju Ministarstvu Unutarnjih Poslova
    Prijava gostiju Turističkoj Zajednici
    Pregled gostiju (Po imenu i prezimenu, Po državi, Po razdoblju boravka, Po statusu)
    Pregled rođendana gostiju (Po razdoblju, Po boravku u hotelu)
    Ispis statistike dolazaka i noćenja po državama za TU-11 obrazac
    Ispis knjige stranih gostiju, domaćih gostiju
    Ispis cijene u eurima na računima, otpremnicama i predračunima
    Unos agencija

Adresa

Algor informatika d.o.o.
Budicinova 20 
51000 Rijeka, Hrvatska
OIB./VAT. HR89291818986 
Registrirano u trgovačkom sudu u Rijeci, direktor A. Brkarić
Temeljni kaptal 20.000kn

Kontakt

Email: info@algor-informatika.hr         
Tel: +385 (051) 586 360 

Adresa servisa
 
Algor informatika d.o.o.
POS SUSTAVI
Studentska 6a  
51000 Rijeka, Hrvatska